خبرها، گزارشها و اطلاعیههای بازار برای توسعهدهندگان، اهالی صنعت و کاربران
چت با پشتیبانی بازار، راه جدید ارتباط کاربران

کاربران بازار برای استفاده از خدمات پشتیبانی، در صورت نیاز میتوانند از سه راه مختلف با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
چت
کانال چت پشتیبانی بازار جدیدترین راه ارتباطی کاربران است که در این نشانی راهاندازی شده است. کاربران میتوانند شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۴ عصر به این شکل از خدمات تیم پشتیبانی استفاده کنند.
تلفن
از ابتدای سال ۱۴۰۱ مرکز تماس تلفنی پشتیبانی کاربران با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳ از ساعت ۸ صبح تا ۱ بامداد پاسخگوی کاربران است. حداکثر مدت انتظار برای هر کاربر به منظور ارتباط با کارشناسان بازار ۲۰ ثانیه خواهد بود.
ایمیل
کاربران میتوانند با رفتن به این صفحه نیز سوال یا مشکل خود را برای کارشناسان پشتیبانی به سادگی ایمیل کنند که در این صورت نهایتا تا یک ساعت بعد از ارسال ایمیل، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.
ایمیل پشتیبانی: support@cafebazaar.ir
مطلبی دیگر از این انتشارات
یکتانت و دارتادز، همکاران جدید کافهبازار در تبلیغات شدند
مطلبی دیگر از این انتشارات
تغییرات روند تصفیهحساب کافهبازار با توسعهدهندگان حقوقی
مطلبی دیگر از این انتشارات
بسته شدن بخشهایی از پنل توسعهدهنده در نوروز ۹۵ و تصفیهحساب اسفندماه